قوانین و مقررات

خانه » قوانین و مقررات

استفاده شما از سایت فروشگاهی شیک لیدی به منزله توافق کامل شما با شرایط مندرج در این صفحه می باشد. لطفا با دقت به مطالعه مطالب بپردازید. قوانین و ضوابط بیانگر چگونگی استفاده و محافظت از هرگونه اطلاعاتی است که شما هنگام استفاده از این فروشگاه لباس زیر وارد نموده اید. فروشگاه شیک لیدی به حفظ اطلاعات حریم شخصی شما متعهد است.

ثبت اطلاعات شخصی

نام و نام خانوادگی كاربران هنگام سفارش مي بايست اطلاعات كامل و صحيح را وارد نمايند. بديهي است مسئوليت مسائل و مشكلاتي كه در اثر نقص در اطلاعات وارد شده براي سفارش و تحويل پيش مي آيد بر عهده فروشگاه پیام استایل نمي باشد.

اطلاعات مورد نیاز در هنگام خرید:

اطلاعات تماس دقیق شامل آدرس ایمیل و شماره تلفن ثابت و همراه اطلاعات نشانی محل تحویل کالا مثل آدرس دقیق پستی، کدپستی و …

چگونه می توانم مبلغ سفارش را پرداخت کنم؟

از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شتاب، رمز دوم کارت بانکی مد نظر شما باید فعال باشد.

موارد استفاده اطلاعات کاربران:

اطلاعات فوق برای ارسال کالا، و فراهم کردن خدمات بهتر برای کاربران، مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این اطلاعات ممکن است در بهبود روند ارائه محصولات و خدمات ما به کار گرفته شوند. ممکن است به طور دوره ای ایمیل هایی درباره ی محصولات جدید، پیشنهادات ویژه یا اطلاعاتی دیگر را به آدرس ایمیلی که شما وارد نموده اید ارسال کنیم. در زمان های مختلف، امکان دارد تا از اطلاعات شما برای تماس با شما در جهت اهداف پژوهشی/تجاری استفاده نماییم. تماس با شما از طریق ایمیل، تلفن و یا فکس صورت خواهد گرفت. همچنین این سیاست وجود دارد تا به منظور سفارشی سازی فروشگاه در جهت جلب توجه بیشتر کاربران، این اطلاعات به کار گرفته شوند.

بخش نظرات

امکان بحث و تبادل نظر و درج نظرات به منظور آگاهی کاربران از تجربه یکدیگر در سایت شیک لیدی فراهم شده است. کاربر پیش از درج نظر می‌پذیرد که از قوانین و شرایط درج نظر در سایت که در ادامه بیان شده، آگاهی داشته و از آن‌ها تبعیت کند. نظرات درج شده توسط کاربران پس از بررسی و تأیید کارشناسان در سایت منتشر می‌شود و در صورت مغایرت با قوانین و شئونات، نمایش داده نخواهد شد.
گفتنی است که فروشگاه اینترنتی شیک لیدی هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با صحت و سقم نظرات منتشر شده در سایت نداشته و از کاربران تقاضا دارد ضمن توجه به نظرات، آن‌ها را ملاک انتخاب خود قرار ندهند.

روند استرداد وجه

در فروشگاه اینترنتی شیک لیدی پس از کنسلی سفارش یا بازگشت کالا مبلغ مورد نظر به کیف پول مشتری در حساب کاربری اضافه خواهد شد(مشتریانی که حساب کاربری ندارند یا خود اقدام به ساخت حساب کاربری می کنند یا پشتیبانی برای انها حساب کاربری تشکیل خواهد داد) و پس از اضافه شدن به کیف پول می توانند در خریدهای اتی از آن استفاده کنند یا هم درخواست واریز وجه به شماره کارت بانکی به نام خود مشتری را بدهند که توسط تیم حسابداری فروشگاه قبل از ۹۶ ساعت به حساب انها واریز خواهد شد.

مسئولیت‌های کاربران

هرگونه استفاده غیرمجاز، غیرقانونی و نامتعارف از سایت توسط کاربران که موجب خرابی، آسیب، حذف یا تغییر سایت و محتوای آن شده و یا اطلاعات شخصی افراد را افشا نماید، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.
حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی کاربری از قبیل شناسه کاربری و رمز عبور بر عهده خود کاربر بوده و در صورت فاش شدن این اطلاعات در اثر قصور یا ویروسی شدن رایانه وی، مسئولیتی برای فروشگاه اینترنتی شیک لیدی در پی ندارد.
در پایان باید تأکید کرد که کاربران گرامی با آگاهی کامل نسبت به قوانین و مقررات سایت اقدام به ثبت سفارش نموده و لذا هرگونه ادعا در مورد عدم اطلاع از قوانین، فاقد اعتبار بوده و هانسو مسئولیتی در قبال آن ندارد.

محتوای سایت

شیک لیدی تمام سعی خود را به کار می‌بندد تا اطلاعات و قیمت‌های محصولات به درستی و با حداقل خطا وارد سایت شود. با این وجود خطای انسانی غیر قابل اجتناب و محتمل است. هم چنین سایت ما هیچ‌گونه ادعایی در خصوص صحت کامل اطلاعات مندرج در سایت ندارد. بنابراین در صورت مغایرت جزئیات محصول ارائه شده با محصول مندرج در سایت، خریدار باید تا 48 ساعت پس از تحویل کالا اقدام به استرداد آن نماید. به عنوان مثال تفاوت رنگ در صفحات نمایش مختلف، امری معمول بوده و ممکن است رنگی که شما از محصول در صفحه‌نمایش خود می‌بینید با رنگ واقعی آن متفاوت باشد.
همچنین در مواردی بسیار نادر ممکن است قیمت محصولی در سایت به طور اشتباه توسط تیم شیک لیدی ثبت شده باشد. در چنین مواردی شیک لیدی مسئولیتی در قبال فروش محصول با همان قیمت اشتباه نداشته و حق لغو سفارش مذکور را برای خود محفوظ می‌داند. همچنین باید اشاره کرد که حذف شدن صفحات سایت، تأخیر یا توقف آن نیز مسئولیتی برای فروشگاه آنلاین شیک لیدی در پی ندارد.

برای جستجو تایپ کنید...
سبد خرید
ورود به حساب کاربری

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید